جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

شرکت مهندسین مشاور باران خاک و پی

ارسال شده در 10 فروردین 1399 ساعت 14:16 شرکت مهندسین مشاور باران خاک و پی

شرکت مهندسین مشاور باران خاک و پی در سال 1386 با تکیه بر توان فنی-علمی و تجربه عملی در جهت انجام مطالعات ژئوتکنیکی، مشاوره، طراحی، نظارت، کنترل کیفیت و اجرای پروژه های ژئوتکنیکی، توسط جمعی از مهندسین خوشنام و با تجربه تاسیس گردید و با توجه به حساس بودن حیطه شرح خدمات انجامی همواره دقت و صحت در انجام امور محوله را به عنوان اولویت اول کاری خود لحاظ نموده و با توجه به این خط مشی به عنوان یکی از معتبرترین و خوشنام ترین شرکت های فعال در این زمینه شناخته می شود. با توجه به همین عملکرد، گروه مهندسین مشاور باران خاک و پی موفق به دریافت گواهینامه پایه یک صلاحیت خدمات مشاوره در تخصص ژئوتکنیک از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همچنین پروانه پایه یک خدمات فنی و آزمایشگاهی تخصص ژئوتکنیک و بتن از وزارت راه و شهرسازی گردیده است. مهندسین مشاور باران خاک و پی در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به کارفرمایان محترم، ارتقا سلامت روحی و جسمی کارمندان خود و نیز حفاظت از محیط زیست، موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 سیستم مدیریت کیفیت، ISO 14001:2015 سیستم مدیریت محیط زیست، OHSAS 18001:2007 سیستم سلامت حرفه ای و مدیریت ایمنی و HSE- MS سیستم سلامت، ایمنی و مدیریت محیط زیست شده است.
زمینه های اصلی فعالیت شرکت مهندسین مشاور باران خاک و پی، عملیات حفاری و اکتشافات ژئوتکنیکی در خشکی و دریا، خدمات زمین شناسی مهندسی، خدمات آزمایشگاهی خاک، سنگ و مقاومت مصالح، خدمات کنترل کیفیت عملیات ژئوتکنیک، خدمات ابزار دقیق و رفتارنگاری، خدمات ژئوفیزیکی، خدمات مشاوره و طراحی سازه های ژئوتکنیکی از قبیل پی های سطحی و عمیق و دیوار حائل، اجرای پروژه های تحکیم بستر و پایدارسازی جداره گودهای شهری از جمله نیلینگ، انکراژ و میکروپایل، اجرای روش های بهسازی خاک از قبیل تزریق پرفشار، ستون سنگی، اختلاط عمیق، تراکم ارتعاشی و کاربرد ژئوسنتتیک ها و طراحی، ساخت و تعمیر دستگاه های حفاری و آزمایشگاهی می باشد.
مهندسین مشاور باران خاک و پی، در بیش از 500 پروژه دولتی و خصوصی مطالعات ژئوتکنیکی از جمله مطالعات ژئوتکنیک معادن، نیروگاه، پالایشگاه، فرودگاه، پایانه های نفتی خشکی و دریایی، میادین نفت و گاز، پل، راه، خطوط لوله، سد، تونل، مجتمع و برج های عظیم، شهرک های صنعتی و مطالعات رفتار نگاری سد و راه و طراحی و اجرای پروژه های بهسازی خاک فعالیت داشته است.
مهندسین مشاور باران خاک و پی در راستای دسترسی به دانش روز دنیا و ارائه خدمات بهتر اقدام به امضا تفاهم نامه با شرکت فرانسوی Cathie Associates نموده است و در زمینه اکتشافات دریایی و فراساحلی نفت و گاز، نماینده انحصاری این شرکت در ایران می باشد. شرکت فرانسوی Cathie Associates متخصص اکتشافات و حفاری های نفت و گاز، مشاوره در زمینه مطالعات ژئوتکنیک پالایشگاه های نفتی و گازی، رفتارنگاری شمع های دریایی در سکوهای نفت و گاز و نیروگاه های بادی دریایی و مشاور تخصصی شرکت های بزرگ بین المللی استخراج نفت و گاز Shell Global و Total است.
همچنین مهندسین مشاور باران خاک و پی، در جهت بسط دانش مهندسی، بطور پیوسته با دانشگاه های مهم در ارتباط بوده و در این راستا، در پروژه های تحقیقاتی شرکت و اقدام به چاپ مقالات پژوهشی نموده است. این شرکت بطور مداوم در نمایشگاه های تخصصی از قبیل نفت و گاز، ژئوتکنیک و ساخت لوازم حفاری و آزمایشگاهی شرکت فعال داشته است. همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی منظم برای پرسنل در جهت به روز رسانی دانش و اطلاعات فنی، در دستور کار مهندسین مشاور باران خاک و پی قرار دارد.

تعداد مشاهده: 305
شرکت مهندسین مشاور باران خاک و پی