جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

شركت مهندسی و مدیریت تخصیص پارس

ارسال شده در 05 فروردین 1399 ساعت 12:19 شرکت فنی و مهندسی تخصیص پارس

تاریخچه
نگاهی به سوابق و تجربیات شرکت
شرکت مهندسی و مدیریت تخصیص پارس با بهره گیری از تجربیات مهندسین با سابقه و دارای تجربه ای ارزنده در صنعت زیربنایی کشور، در سال ۱۳۸۰ به صورت مجموعه ای فعال در عرصه ی مهندسی و مدیریت آغاز به کار کرد.
شرکت با بهره گیری از تجربیات مدیران خود در زمینه های مدیریت پروژه و موفقیت های چشمگیر در انجام پروژه های داخل و خارج، در حال حاضر به یکی از شرکت های مطرح در تخصص معماری و شهرسازی تبدیل شده است. فعالیت در زمینه های آب و فاضلاب و همکاری در پروژه های بین‌المللی با بانک توسعه اسلامی از دیگر تجربیات این شرکت می باشد. انجام خدمات مطالعات امکان سنجی، فنی، مالی، اقتصادی جهت ارائه به بانک‌های بین‌المللی نیز از دیگر تخصص های این شرکت بوده است که طی این مدت توانسته است با ارائه گزارش های خود تعداد زیادی از پروژه های آب و فاضلاب را مشمول دریافت کمک های مالی از بانک توسعه اسلامی بنماید.
این شرکت هم اکنون پروژه های بزرگی همچون مصلای امام خمینی( ره) که یکی از پروژه های شاخص معماری در کشور می باشد را به عنوان مشاور مادر، راهبری فنی می نماید.
درباره شرکت
شرکت مهندسی و مدیریت تخصیص پارس متشکل از جمعی از کارشناسان خبره و مجرب، سالیان متمادی است که با ارائه خدمات کامل مشاوره ای در زمینه های مختلف همچون مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی آب و فاضلاب، ابنیه صنعتی (همچون کارخانه های سیمان و سیلوهای ذخیره سازی) انجام وظیفه می نماید. فعالیت های این مشاور شامل حوزه گسترده ای از خدمات (همچون مدیریت طرح، کنترل پروژه، طراحی پایه و تفصیلی، خدمات قراردادی، مدیریت تأمین مالی پروژه ها در تعامل با موسسات مالی داخلی و بین المللی و نظارت بر اجرای پروژه ها) می گردد. رضایت کارفرمایان در بخش های مختلف دولتی و خصوصی، نشان از تخصص، دانش فنی و تجارب مفید مدیران و کارشناسان شرکت در طرح های بزرگ عمرانی و صنعتی دارد. این شرکت معتقد است با بکارگیری شعار محوری خود ((تخصیص بهینه منابع)) در مدیریت پروژه، طراحی مهندسی و نظارت بر اجرا، میتوان به اهداف پروژه که همان کاهش هزینه ها، زمان و مصالح مصرفی و بالا بردن کیفیت کار است، دست یافت.

تعداد مشاهده: 65
شركت مهندسی و مدیریت تخصیص پارس