جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

شركت مهندسين مشاور پژوهاب شرق

ارسال شده در 18 فروردین 1399 ساعت 19:41 شرکت مهندسین مشاور پژوهاب شرق

کشور پهناور ايران به استثناي بخش کوچکی از نواحي محصور بين رشته كوههاي البرز و درياي خزر از جمله مناطق خشك و نيمه خشك است. بنابراين اهميت و نقش كليدي مدیریت استفاده از توسعه منابع آبي در ايران بر همگان آشكار مي‌باشد. لذا شركت مهندسين مشاور پژوهاب شرق با مجموعه اي از كارشناسان با تجربه صنعت آب كشور و رشته های وابسته به منظور رفع موانع موجود و پيشبرد اهداف اساسي كشور، فعاليت خود را در سال 1382 آغاز نمود.
این شرکت مهندسین مشاور، توانسته است با انجام فعاليتهاي مديريتي و مطالعاتي در زمينه‌هاي مختلف صنعت آب،راه و شهرسازی و خدمات جانبی ضمن ارائه كيفيت مطلوب كار، رضايت كارفرمايان محترم را جلب نمايند. مجموعه نيروهاي مجرب شركت كه عمدتاً ازفارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و سوابق كاري بالايي برخوردار هستند، با جذب مهندسين و كارشناسان جوان، ضمن انتقال تجربيات خود به ايشان، در پروژه هاي مختلف مشغول به ارائه خدمات مي باشند.
طبعاً نيروهاي جوان با آموزش كافي و آموختن تجربه، در سالهاي نه چندان دور، خود مي توانند در زمينه‌هاي مختلف صاحب نظر گرديده و اين افزايش كيفي كار، بستر ارتباط بيشتر با كارفرمايان را فراهم نموده و قدم موثري در انجام طرحهاي زير بنايي كشور برداشته خواهد شد.
اميد است با تلاش وكوششي كه همكاران در اين شركت از خود نشان داده‌اند و اولويتهاي دولت محترم جمهوري اسلامي ايران در اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي، بتوانيم منشاء خدمات موثري براي كشور عزيزمان باشيم.
هم‌اكنون، شركت مهندسين مشاور پژوهاب شرق، در مسير تحقق چشم انداز و اهداف استراتژيك خود ، نه تنها در داخل كشور ، بلكه در عرصه‌هاي بين المللي نيز ، با ايجاد هسته‌هاي سازماني توانمند و قوي و نمايندگي‌هاي معتبر در بازارهاي هدف و صدور خدمات مهندسي ، توانسته است در جايگاه معتبری از شركت های صاحب نام مشاوره خدمات مهندسي جهان قرار گرفته و به رشد متوازن پايدار و ارتقاي امنيت مالي و اقتصادي دست يابد . چرا كه تبديل شدن به شركتي " پيشتاز " و " سر آمد " در عرصه‌ي ارايه‌ي خدمات مشاوره فني – مهندسي ، با تكيه بر " كيفيت برتر " ، " جلب اعتماد در سايه‌ي صداقت و سلامت " ، " تعهد و مسئوليت‌پذيري " و عبور از مسيرهايي درست و سنجيده ميسر شده ، به نحوي كه توانسته است در ايران اسلامي مورد اعتماد و مطمئن و در جهان نيز مورد توجه و مطرح باشد . اكنون "پژوهاب شرق " وظيفه‌ي خود دانسته و مفتخر است ، تمامي اين تجارب‌گرانبها و ارزنده را كه در خلال سالها تجربه اندوزي به دست آمده در اختيار متقاضيان ارجمند و نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار دهد .

خدمات شرکت:
1- تاسیسات آب و فاضلاب
2- حفاظت و مهندسی رودخانه
3- شبکه های آبیاری و زهکشی
4- سد سازی
5- ساختمان های تجاری،اداری،مسکونی
6- شهرسازی
7- راهسازی
8- نقشه برداری
9- محیط زیست
10- کشاورزی،منابع طبیعی
11- مقاوم سازی
12- ژئوتکنیک

تعداد مشاهده: 69
شركت مهندسين مشاور پژوهاب شرق