جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

شرکت مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز

ارسال شده در 09 فروردین 1399 ساعت 00:00 شرکت مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز

سروران و همراهان گرامی، همانطور که مستحضرید عامل اصلی در کسب هر موفقیتی، تدوین و تشخیص اهداف است. هدفگذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است. تلاش های ما زمانی ارزشمند خواهد شد که معطوف به هدف باشد. چگونگی و نحوه تعیین ماموریتها، اهداف سازمانی و اهداف فردی کارکنان در شرکت جهان نقشه پرداز برای هدایت عمومی فعالیتهای سازمان در مسیر پیشرفت، تعالی و بهبود عملکردهای سازمانی است.

کسب رضایت، خشنودی و اعتماد جامعه و مشتریان، ماموریت و تعهدی بسیار بزرگ در راستای تعریف موفقیت و پیشرفت است. در طول سال های فعالیت شرکت ، ساختار این شرکت، همواره به سمت تغییرات هدفمند، اصلاح شده است. نگاشت و پندار یک مدل کسب و کار جدید برای همراهی با جامعه، ابتکار عمل این شرکت در ایجاد ارزش های کسب و کار است.

ما نیاز داریم که فرهنگ و محیطی را ایجاد کنیم که در آن منابع انسانی مستعد و خوش فکر را با یک مدیریت قوی و توانمند پرورش دهیم. کارکنانی را جذب می کنیم که درک عمیق از اصول اخلاقی، علاقمند و متوجه به تغییرات و دارای مهارت اجرایی در پیروزی بر مشکلات باشند. منابع انسانی این چنین، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار را موجب خواهند شد و مقدارت ما را به سمت توسعه بیشتر هدایت خواهند کرد. بر این باوریم که به عنوان یک شرکت و برای حرکت به سمت جلو، به گونه ای جدایی ناپذیر، ملزم به ایجاد اشتراک در موفقیت با مردمانمان و مشتریانمان هستیم.

ایجاد یک برند خوشنام و خوش فکر از شرکت با قابلیت انطباق و تعریف مشترک از منافع با جامعه و مشتریان، تشخیص و سیاست اینجانب است. جامعه نقشه برداری کشور ، مدت هاست در انتظار مواجهه با یک برند جهانی در حوزه ژئوماتیک و قدرت نمایی در عرصه جهانی است. لذا حمایت مداوم شما را برای رسیدن به مقصود و مواجهه با چالش های پیش رو درخواست می نمایم.

شرکت مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز در زمینه های زیر فعالیت گسترده دارد:
GIS
Web GIS
فتوگرامتری
فتوگرامتری پهپاد
سنجش از راه دور
اسکن لیزری
کاداستر شهری و زراعی
انواع پروژه های نقشه برداری زمینی اعم از بهنگام رسانی، طرح های تفضیلی و هادی، تهیه نقشه های بیلت و ازبیلت و …

تعداد مشاهده: 49
شرکت مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز