جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

شرکت مهندسی ایستا سازه

ارسال شده در 04 فروردین 1399 ساعت 06:59 شرکت ایستا سازه

شرکت ایستا سازه با تکیه بر دانش فنی و سوابق مدیران خود در مهندسی و ساخت پروژه های عمرانی و با هدف توسعه و گسترش فناوری نوین و تکنیکهای روز دنیا در زمینه مدیریت، طراحی، ساخت و اجرای پروژه های عمرانی شکل گرفته است. این شرکت با برخورداری از نیروهای جوان ، مجرب، خلاق و نوآور، با تکیه بر تخصص و صداقت در کار و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی درصدد ارائه خدمات مهندسی در گستره وسیعی از زمینه های مهندسی عمران می باشد.

. دانش علمی و فنی در کنار تجربه ی اجرایی، مدیریتی و قراردادی، تیم فنی مهندسی “ایستاسازه” را به گروهی قابل اعتماد، جهت واگذاری کلیه مراحل برنامه ریزی، طراحی، اجرا و نیز مدیریت و نظارت راهبردی پروژه های عمرانی – ژئوتکنیکی تبدیل و انجام موفقیت‌آمیز بسیاری از پروژه‌های متنوع طرح و اجرای بهسازی خاک را تضمین نموده است

شرکت ایستا سازه، با استفاده از تجهیزات نرم افزاری، سخت افزاری و ماشین آلات تخصصی مربوطه فعالیت خود را در زمینه خاص ژئوتکنیکی شامل مشاوره های تخصصی، ارائه راهکار مناسب جهت اصلاح مشکلات ژئوتکنیکی در پروژه های عمرانی، طراحی و اجرای سیستم های خاص پایدارسازی دیواره های خاکی و روشهای نوین بهسازی خاکی به انجام می رساند . این فعالیتها شامل کلیه خدمات مطالعات و شناسایی های ژئوتکنیکی، نظارت تخصصی، ابزار دقیق و رفتار سنجی پروژه های ژئوتکنیکی، بهسازی لرزه ای ژئوتکنیکی سازه های موجود، طراحی و اجرای سیستم های پایدارسازی ترانشه ها و گودها به روش نیلینگ،انکراژ، دیوار برلنی،استرات وسازه نگهبان، اجرای میکروپایل، روشهای نوین حفاری و تزریق، دیوارهای خاک مسلح، ژئوسینتتیک ها، کنترل تراوش آب و زهکشی می باشد.

تعداد مشاهده: 97
شرکت مهندسی ایستا سازه