جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

طراحی نمای ساختمان

ارسال شده در 02 اسفند 1399 ساعت 18:29 آتلیه معماری مسعودیان

طراحی نمای ساختمان از آنجایی که اولین ارتباط افراد با یک پروژه ساختمانی از طریق نمای خارجی آن شکل می گیردنمای ساختمان شما تاثیر بسزایی در تلقی و برداشت اشخاص از کیفیت و نحوه ساخت بنای شما دارد یک طراحی و اجرای جذاب و با کیفیت می تواند اثری شاخص و به یاد ماندنی را در ذهن بیننده تداعی کندو ملاک خوبی جهت قضاوت در استفاده بهینه و بجای عناصر معماری توسط سازنده باشد .

نماهای ساختمانی عموماً به سبکهای مختلف و با استفاده از متریال های متنوع همچون آجر، چوب های اشباع مانند ترموود ، سنگ تراورتن ، سنگ گرانیت ، سنگ آنتیک ، سنگ مرمریت ، شیشه ، ورق های کامپوزیت آلومینیوم ، سرامیک و… اجراء می گردندکه جهت صرفه جویی در هزینه ها و رسیدن به انتخابی معقول و منطقی بهتر است

اقدامات قبل از طراحی نما
قبل از هر اقدامی در جهت تغییر نما در پروژه های تعمیرات ساختمان و بازسازی یا اجرای نما در پروژه های نوسازی نمای ساختمان خود را به دست مهندسین معماری یا شرکت های ساختمانی و دکوراسیون داخلی بسپارید

از نقاط مثبت و منفی و همچنین چالش های پیش رو قبل از اجرای طرح با خبر شوید طراحی نمای ساختمان به شیوه رایج در ایران به سبک نمای کلاسیک و نمای ترکیبی یا نمای مدرن معرفی و نامیده می شوددر ادامه تاکید می شود که کاربری بنای شما تاثیر بسیاری بر نمای بیرونی ساختمان خواهد داشت .

بعنوان مثال طراحی نمای ویلا تفاوتی های با طراحی نمای آپارتمان خواهد دادهمچنین عوامل دیگری از قبیل ضوابط شهر سازی و شهرداری ، بافت و اقلیم منطقه ، بودجه و سلیقه کارفرما در امر دیزاین موثر خواهد بود

طراحی نمای بیرونی ساختمان
اهمیتی که کارفرما نسبت به طراحی نمای بیرونی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و ویلا از خود نشان می دهد، باعث شده تا گروه های طراحی و معماری با تفکر و خلاقیت در طراحی نمای ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی متنوع، نماهای متفاوت و زیبایی را خلق و از تکراری شدن نمای بیرونی ساختمان ها جلوگیری کنند.

ایجاد بخش بندی و جداکننده ها، عمق در سطح نمای ساختمان و رعایت جزئیات در طراحی های پیچیده، از جمله عواملی هستند که استفاده هوشمندانه و اصولی از آن ها باعث طراح های منحصر به فردی در نمای بیرونی ساختمان می شود.

نما یک ساختمان
اولین بخش از یک ساختمان است که به ما درباره ساختار،سبک معماری و طراحی،متریال کاربردی اطلاعات مفید و کاربردی میدهد.نمای خاص و متفاوت یک ساختمان نمایش دهنده ی خلاقیت و دید معمار آن پروژه و تحت تاثیر قرار دادن با طراحی خاص و منحصر به فرد.با وجود عوامل مختلف تاثیرگذار در روند کار،میتوان منتظر خلق شگفتی های غیر منتظره در طراحی نما بود.هنگامی که قصد طراحی نما برای پروژه خود دارید به راحتی میتوانید با مشاوره با یک شرکت متخصص در طراحی نما به هدف خود و رسیدن به یک نما عالی و همچنین طرحی اقتصادی و مقرون یه صرفه برسید.

نمای ساختمان چیست؟
یک نما به یک طرف ، معمولاً جلوی یک ساختمان اشاره دارد. این یک قطعه جدایی ناپذیر در طراحی کلی یک ساختمان است. این امکان را برای ایجاد شخصیت و شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نما ها می توانند در اشکال و اندازه های زیادی به چشم بیایند و واقعاً فرصتی برای معمار است که با به وجود آوردن یک ساختمان می تواند استعداد خود را به نمایش بگذارد.

اگرچه یک نما اغلب با ساختمان های قدیمی تر و ساختمان های معتبر همراه است ، اما هر ساختمان می تواند یک نمای قابل تشخیص ایجاد کند. بسیاری از بناها و ساختمانهای ذکر شده در مناطق حفاظت شده ممکن است محدودیتی در تغییر نمای آنها داشته باشند. این نشان دهنده اهمیت آنها نه تنها برای ساختمان بلکه برای جوامع محلی و محیط ها است.

دیوار پرده نوعی از نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این سازه جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است كه در آن معمار از یك طرح استفاده می كند اما آن را به حمایت ساختاری یك ساختمان نمی رساند.

در اینجا ، ما علاقه مندیم که نشان دهیم چگونه معماری و ساختمان های مدرن می توانند از نمایها برای بهبود طراحی ساختمان استفاده کنند. یک طراحی ساده اما در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک آن را تغییر دهد. این قدرت طراحی عالی است و این چیزی است که ما در خلق آن خستگی ناپذیر کار می کنیم.

چرا یک نمای ساختمان مهم است؟
یک نمای ساختمان مهم است زیرا فرصتی برای تأکید بر طراحی است. در بسیاری از ساختمانها طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند. این تأثیرات مخربی بر مکانهایی که ما در آن زندگی می کنیم و ساختمانهایی که فاقد چیز خاصی هستند ، می باشد.

علاوه بر زیبایی شناسی ، یک نمای ساختمان نیز نقش مهمی در بهره وری انرژی و همچنین پیوند طراحی بیرونی ساختمان با طراحی داخلی دارد. با نوآوری های جدید در مواد ، ایده ها و طراحی نما ، یک ساختمان ساختمانی می تواند بسیاری از فرصت ها را برای ساختمان ها باز کند.

از آنجا که ما به طور مداوم از ساختمانهایی که در آن زندگی می کنیم و در آن کار می کنیم تقاضا بیشتری داریم – این که اینها چه راندمان انرژی دارند یا اینکه در یک مکان خاص چقدر خوب قرار دارند ، نمای ساختمان بخش مهمی در این امر است.

یک نمای ساختمان یا دیوار پرده تأثیر زیادی در جریان هوا و نور در یک ساختمان و همچنین چگونگی کنار آمدن آن با شرایط محیطی خواهد داشت. به عنوان مثال ، این می تواند مانع از ایجاد تونل باد شود یا ساختمان در برابر تابش باد شدید آسیب پذیر باشد

طراحی نما
لیست چک طراحی نمای بیرونی ساختمان نقش مثبتی در عرصه عمومی دارد نما به عنوان جزئی جدایی ناپذیر ساختمان به خوبی در نظر گرفته شده و طراحی شده است نمای یک ساختمان که از خیابان قابل مشاهده است نقش مهمی در کمک به راحتی و جذابیت یک منطقه دارد.

بنابراین ، نما باید به گونه ای طراحی شود که دارای مقیاس و ظاهری دلپذیر ، نسبت و ریتم ، رابطه جامد و از درجه اعتبار ساقط و مادی بودن باشد. باید از طراحی آنها مراقبت و توجه شود تا اطمینان حاصل شود که ساختمان در معرض دید جدی از نزدیکی و دور قرار دارد. ضروری است که تمام ارتفاعات ساختمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه کلی در نظر گرفته و طراحی شود.

تحولات کاربردهای مختلط اغلب شکل توسعه غالب در مناطق مرکز شهر است. به این ترتیب ، نمای آنها نقش مهمی در افزایش زیبایی و جذابیت خیابان بازی می کند.

تمرین طراحی نما ساختمان بهتر
خطوط ساختمان و مشکلات را دنبال کنید.یک خط ساختمان مشترک باعث تداوم نمای ساختمانها می شود و تعریف و محوطه خیابان را ارائه می دهد. این امر قلمرو عمومی را تقویت می کند و به ادغام یک ساختمان جدید در یک محیط ساخته شده موجود کمک می کند. در صورت بازگرداندن ساختمان ها ، اطمینان حاصل کنید که در نتیجه فضای بیرون قابل استفاده و جذاب است.طراحی نما به داشتن مقیاس دلپذیر ، نسبت و ریتم و رابطه جامد به درجه اعتبار ساقط.

اطمینان حاصل کنید که نمایها با گنجاندن در عرصه عمومی جالب و سرزنده کمک می کنند:درها و پنجره های مکرر ، با چند دیوار خالی ساختمانهای باریک باریک برای ریتم عمودی تر پیش بینی ها و حفره ها از طریق استفاده از پنجره های خلیج ، بالکن ها و ایوان ها مصارف داخلی پر جنب و جوش قابل مشاهده از قسمت بیرونی یا بیرون از خانهاستفاده از مواد و جزییاتی که در طراحی و اجرای آن دقت نشان می دهد. درمان پایه ، میانه و بالا را در ترکیب کلی نمای در نظر بگیرید.

از ویژگی هایی مانند سایه خورشید ، قفسه های نور و پنجره های خلیج استفاده کنید تا نور طبیعی در اختیار سرنشینان قرار گیرد و یک نمای جذاب و مفصل ایجاد شود.

بالکن های اکسترود شده و فرو رفته ، دسترسی به فضای بیرون را فراهم می کنند و در عین حال سطح مناسب سایه بان را برای مناطق داخلی ایجاد می کنند.

نما ها را با غنیمت بسازید – وقتی از نزدیک و از دور مشاهده می شود.
تعداد و ترکیب عناصر در نمای ساختمان و روابط متضاد بین آنها – همانطور که از نزدیک و از نزدیک مشاهده می شود – کیفیت و علاقه بصری را تعیین می کنند. معماری بزرگ شهری ایجاب می کند که در هر مقیاس ، از طیف وسیعی از مسافت های مشاهده ، سطح یک ساختمان با جزئیات بسیار غنی به نظر برسد. “

باله های شیشه ای عمودی (پارنل ، اوکلند).

بالکن ها هنگام طراحی نما باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.
از بالکن ها و همچنین پنجره های گوشه ای و پنجره های خلیج می توان برای مفصل سازی نما و بهبود نظارت منفعل استفاده کرد. بالکنهای فرسوده باید در هر جا امکان پذیر باشند زیرا باعث حفظ حریم خصوصی بهتر ، محافظت از آب و هوا و شکل جذاب تری از معماری نسبت به بالکن های طاقچه می شوند.

بالکن های محصور ممکن است در مکان های خاصی مناسب باشند ، به خصوص هنگامی که مسئله سر و صدایی یا وزش باد شدید وجود دارد. آنها
باید طوری طراحی شوند که همان خصوصیات بالکن خارجی را داشته باشند:
قسمت اعظم لعاب باید کشویی باشد تا فضای باز شود
باید فضای کافی برای یک میز و صندلی فراهم شود
روکش کف باید ضد آب باشد
بالکن ها باید به عنوان یک بخش مستقیم از منطقه اصلی زندگی داخلی عمل کنند.

مشاوره رایگان
برای یک طراحی زیبا با ما تماس حاصل فرمائید


اهمیت طراحی نمای ساختمان
ساختمان یعنی شکلی از یک بنا که به منظورهای مسکونی، تجاری و… مورد استفاده بشر قرار می گیرد از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است برای مثال خانه های مسکونی نمایان گر وضعیت اقتصادی و موقعیت اجتماعی اشخاص هستند افراد دارای وضعیت اقتصادی مناسب و به قولی پولدار در یک خانه شیک و زیبا که با مصالح گران قیمت ساخته شده و در یک منطقه خاص قرار گرفته زندگی می کنند

ولی فقط منطقه و مصالح استفاده شده شرط نیست بلکه شکل ظاهری بنا هم از اهمیت زیادی برخوردار است نمای ساختمان یعنی در واقع آن قسمت از ساختمان که در معرض دید همگان است نمایان گر کاربرد آن است، ساختمان های مسکونی که در مناطق مسکونی ساخته می شوند باید نمایی مناسب با قابلیت سکونت و زندگی داشته باشند یا یک ساختمان تجاری باید نمایی مناسب با کسب و کار داشته باشد بنابراین طراحی نمای ساختمان بسیار مهم است، مقیاس ها، تعداد اتاق و …

طراحی نمای ساختمان
هم جزء مسائل مهم طراحی ساختمان است اما بحث ما لایه بیرونی آن است یعنی نمای خارجی همان چیزی که از بیرون همه می بینند، با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت پیدا کردن زیبایی مهندسان طراحی هم باید خود را با شرایط جدید بروز کنند شاید برای مهندس طراحی نوع موادی و وسایل استفاده شده ای که قرار است ساختمانی را که طراحی کرده با آن ساخته شود اهمیت داشته باشد ولی بیشتر تمرکز وی در طراحی مقیاس و شکل ظاهری بنا است

اینکه شکل کلی بنا قرار است چگونه باشد و در چه مقیاسی ساخته شود و برای چه منظوری استفاده می گردد اهمیت دارد هر قدر در جزئیات طراحی نمای ساختمان دقت کند و طرحی زیبا ارائه دهد به عنوان یک مهندس طراحی کار بلد و خبره شناخته شده و مشتریان علاقه بیشتری برای همکاری با وی نشان خواهند داد.

طراحی نمای ساختمان از دیرباز برای ما ایرانیان اهمیت ویژه ای داشته است و این در بناهای قدیمی به وضوح مشخص است معماری قدیمی ایران همواره جزء شاهکارهای جهان است اگر سری به شهرهای تاریخی مانند اصفهان بزنید قطعا با شگفتی های معماری ایرانی روبه رو خواهید شد که نماد هنر و تمدن اصیل و کهن ایران است پس طراحی نما ی ساختمان باید دست افراد کار آمد، مجرب و حرفه ای مانند گروه مهندسان رینولب سپرده شود

انواع نمای ساختمان و مصالح کاربردی در آن
نمای کلاسیک:

یکی از محبوب ترین نماها در ایران نمای کلاسیک است پس طراحی نمای ساختمان به شیوه کلاسیک بسیار به دقت نیاز دارد زیرا این نما طرفداران زیادی دارد اصول آن معمولا بر پایه تقارن است در ضمن نمای کلاسیک را نمای رومی نیز می نامند جهت ساخت این نما از سنگ های طبیعی یا سیمان سفید استفاده می شود و در طراحی نمای ساختمان استفاده بسیار دارد و دارای ویژگی های زیر است؛

تنوع در طرح و مدل
ماده اصلی تشکیل دهنده نمای رومی سنگ است و شامل سنگ های تراورتن، گرانیت و مرمر است اما سنگ های استفاده شده در ساخت نمای رومی برای طراحی نمای ساختمان بسیار گران قیمت هستند به همین دلیل سیمان سفید را به دلیل ارزان بودن جایگزین سنگ کرده اند

برای ساخت ساختمان با نمای رومی به هرمعماری نمی توان اعتمادکرد همچنین نمی توان برای طراحی نمای ساختمان از یک طراح ناآشنا و کم تجربه استفاده کرد زیرا در این نما از قوس استفاده می شود قوس ها هم گردند و هم عریض این حالت در هیچ کدام از نماهای دیگر وجود ندارد

استفاده از مجسمه و المان هایی که الهام گرفته از روم باستان هستند نمای کلاسیک تلفیقی از نمای روم باستان است وازستون های بزرگ و عریض در طراحی آن استفاده می شود

جزئیات و نکات ظریف بسیاری دارد و به همین خاطر آن را کلاسیک می نامند و معمار برای این که بنا بدون عیب باشد از شاسی کشی استفاده می کند.

خانه کلاسیک نمای نئوکلاسیک:
همان نمای کلاسیک است اما به سبکی مدرن که مانند پوسته ای بر سطح ساختمان کشیده می شود این نوع نما نشات گرفته از سبک های روم باستان، یونان، رنسانس و باروک می باشد طراحی نمای ساختمان به شیوه نئوکلاسیک جذابیت بیشتری نسبت به کلاسیک دارد زیرا مدرن بوده و با ظاهر زندگی امروزی هما هنگ تراست.

نمای مدرن:
این نما در واقع پیرو سبک خاصی نیست و بسته به فضا و سلیقه مهندس طراحی نمای ساختمان صورت می گیرد و قوانین خاص خود را در نظام بصری و فضای شهری مورد استفاده قرار می دهد، استفاده از ریتم های عمودی، افقی، زاویه دار،استفاده از مصالح نوین و تکنولوژی های جدید که انصافا جذابیت خاص خود را دارد از مزایای این نوع نما است سادگی و شیک بودن این نما نیز از مزایای دیگر آن است.

استفاده از سنگ های طبیعی
معماران برای نمای بیرونی ساختمان از سنگ های طبیعی مثل سنگ های آذرین و آهکی استفاده می کنند البته استفاده از سنگهای آهکی خیلی هم خوب نیست زیرا در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت نداشته و استحکام کمی دارد همچنین کیفیت سنگ های آهکی نسبت به سنگ های تراورتن به دلیل نداشتن چسبندگی نما بسیار کمتر است.

نمای کامپوزیت
تعریف: از ترکیب آلومینیوم و پلی اورتان پلاستیکی که با شیوه اکستروژن با هم پرس می شوند ساخته می شود و در نمای بیرونی کاربرد دارد و برای طراحی نمای ساختمان بسیار شیک و مدرن است از مزیت های کامپوزیت وزن کم، مقاومت در برابر حریق، عایق حرارتی و صوتی وکیفیت و استحکام بالای آن نسبت به مواد اولیه ای که از آنها ساخته شده است می باشد استفاده در مجتمع های تجاری و مسکونی، ساخت سقف های کاذب و… از موارد کاربرد کامپوزیت می باشد.

نمای شیشه ای
نصب شیشه در نمای بیرونی ساختمان علاوه بر قابلیت جداشدن و نوررسانی به داخل ساختمان سبب کاهش بار مرده ساختمان های بلند، جایگزینی شیشه به جای فضاهای پرت، سرعت در اجرای پروژه، قابلیت دید نمای بیرونی و یک نمای ظریف و سبک در ساختمان ها میباشد.

نمای آجری
معمولا از نمای آجری برای بناهایی با معماری سنتی استفاده می شود و شامل دو دسته رسی و شیلی می باشد، از مزایای آن مقاومت در مقابل هدررفت انرژی و گرما از ساختمان، در دسترس بودن، اجرای راحت در استفاده از آن هنگام چیدمان ساختمان، مقاومت در برابر نور خورشید و تغییر رنگ زیرا تغییرات آب و هوایی نمی تواند منجربه تغییر رنگ آجر شود، مقاومت بالا در برابر حریق همچنین برای استفاده از آجر نیاز به تجهیزات خاصی نیست، آجر به عنوان یک هنر معماری قدیمی ایرانی محسوب می شود.

نماهای ترکیبی
معماران برای طراحی نمای ساختمان و زیباتر شدن آن در طول دوران های مختلف متریال ها و نماهای مختلفی را امتحان کرده اند دست آخر با ترکیب چند متریال مختلف دست به تولید نمای جدیدی زدند که هم زیباتر و خاص تر است و هم از لحاظ اقتصادی مقرون بصرفه تر این نوع نما طرفداران خاص خودش را دارا است، در زیر به چند نمونه از نماهای ترکیبی اشاره می نماییم؛

1-نمای ترکیبی ساخته شده از ترکیب ورق کامپوزیت و سنگ، معمولا سنگ تراورتن استفاده می شود

2-نمای ترکیبی ساخته شده از ترکیب آجر و سنگ، سنگ مورد استفاده در این نوع نیز معمولا سنگ تراورتن است البته به دلیل گران بودن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد

3-نمای ترکیبی ساخته شده از چوب و سنگ، معمولا چوب مورد استفاده ترموود است طراحی نمای ساختمان با این ترکیب زیبایی خاصی به وجود می آورد ولی بسیار گران تمام می شود در واقع اضافه کردن سنگ به چوب به دلیل کاهش هزینه است

4- نمای ترکیبی ساخته شده از کامپوزیت وGFRC یکی از بروزترین نماهای مورد استفاده در طراحی نمای ساختمان است.

نمای بایرامیکس
بایرامیکس در واقع فقط یک پوشش و لایه است که در طراحی نمای ساختمان کاربرد دارد و هم در بیرون و هم در خارج از ساختمان به کار برده می شود، در ساخت بایرامیکس از مواد زیر استفاده می شود

رزین های طبیعی و مصنوعی
به همه این مواد افزودنی اضافه می کنند به همین دلیل دارای تنوع رنگ می باشد به ملات نماهای دیگر سنگ های طبیعی رنگی اضافه می کنند ولی در بایرامیکس از سنگ ریزه و شن سیلیس رنگی استفاده می شود تنوع رنگی بایرامیکس هم به دلیل استفاده از سیلیس رنگی است.

ترکیبات بایرامیکس

بایرامیکس مینرال
بایرامیکس سرامیزه
بایرامیکس مینرال سری میکرو
بایرامیکس مینرال سری سافتا
بایرامیکس گولد مینرال
همه موارد نام برده از لحاظ شکل ظاهری و عملکرد با یکدیگر متفاوت اند

مزیت های بایرامیکس
خاصیت الاستیکی بایرامیکس باعث شده در برابر حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله مقاومت بیشتری نسبت به سایر نماهای نام برده داشته باشد

همواره پایداری و مقاومت دارد

ضخامت کم بایرامیکس باعث شده تا ساختمان سبک تر باشد همچنین قابلیت انعطاف آن باعث مقاومت ساختمان در برابر شرایط مختلف جوی می گردد

با محیط زیست سازگار است

از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده به همین علت بسیار مورد استقبال می باشد

قابلیت ها و مزیت های نام برده باعث شده که از این نما در بخش خارجی ساختمان استفاده بسیاری شود

دلایل استفاده از نماسازی در ساختمان

حفاظت از ساختمان

عایق صوتی

طراحی نما به عنوان رابط

طراحی نما به عنوان معرف

طراحی نما به عنوان بخشی از مجموعه یک شهر

اجرای یک نما معرف میزان زیبایی ان نما می باشد

اجرای نما متناسب با شرایط محیطی و…

اصول و قواعدی که در طراحی نمای ساختمان باید مدنظر قرار بگیرد.

طراحی نمای ساختمان مهم ترین بخش یک ساختمان است و طراحی آن باید به گونه ای باشد که بخوبی با فضای داخلی ساختمان هماهنگی داشته باشد و علاوه بر حفاظت از ساختمان بین فضای بیرونی و داخلی ارتباط مناسبی برقرار کند پس باید با اصول ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان بخوبی آشنایی داشته باشید.

اصول طراحی نما در ساختمان های تجاری و مسکونی
1-جلوگیری از هدررفت انرژی

2-جلوگیری از آلودگی صوتی

3- زیبایی و شیک به نظر رسیدن ساختمان

4-مقاومت ساختمان در برابر حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله و شرایط جوی

سادگی نمای ساختمان
این ویژگی بیشتر مختص ساختمان های بلند و با طبقه زیاد است یکی از راه هایی که به سادگی طراحی نمای ساختمان شما کمک می کند این است که از یک نوع رنگ استفاده کنید می توانید یک یا دو المان هم بدان اضافه کنید تا از یک نواختی آن جلوگیری شود.

نور پردازی نمای بیرونی ساختمان
یکی از المان های تاثیرگذار در زیبایی و جذابیت یک ساختمان بخش نورپردازی آن است که در هنگام شب استفاده می شود ولی باید به گونه ای باشد که تاثیری در جلوه ساختمان نداشته باشد یعنی از زیبایی نمای ساختمان نکاهد و خیره کنندگی نداشته باشد به طوری که نور پردازی انجام شده سبب جلوه نمای ساختمان باشد و زیبایی آن را نشان دهد.

پویایی در طراحی نمای خارجی ساختمان
پویایی باعث ارزش بخشیدن به نمای ساختمان می شود و تلفیق رنگ ها و مصالح با رنگ ها وطرح های متفاوت باعث این امر می گردد.

مشاوره طراحی نما ی بیرونی و داخلی رینولب
گروه مهندسان رینولب با بکارگیری افراد متخصص و کارآمد آماده ارائه خدمات به شما کارفرمایان و مشتریان محترم می باشد شما از هر کجا با ما تماس بگیرید ما بدون در نظر گرفتن مسافت و در سریع ترین زمان مشاوران کارآزموده و مجرب خود را جهت رویت محل و تحقق ایده های شما اعزام می کنیم، متخصصین دکوراسیون ما بالاترین کیفیت و تنوع را با در نظر گرفتن حد اقل هزینه به شما ارائه می دهند، این مجموعه با داشتن طراحان مجرب و حرفه ای سعی می کند پروژه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برساند.

چگونگی مشاوره تلفنی

شما پس از این که با مجموعه مهندسان رینولب تماس گرفتید مشاوران ما با توجه به نوع در خواست شما را با چگونگی فعالیت مجموعه، زمان تخمینی جهت اجرای پروژه و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد را جهت طراحی نمای ساختمان به شما ارائه می دهند پس از این که شما با روند کار مجموعه تا حدودی آشنا شدید و ثبت سفارش نمودید

تیم پشتیبانی مجموعه رینولب پس از بررسی کامل در خواست و نظرات شما مشتری عزیز شروع به اخذ مجوز از نهاد های مربوطه نموده و پس از اتمام رایزنی های اولیه شروع به کار می کند پس با اطمینان خاطر کامل پروژه ها، ایده ها و طرح های خود را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن و مقرون به صرفه ترین هزینه ها با کیفیت ترین نتیجه را دریافت کنید.

تعداد مشاهده: 226
طراحی نمای ساختمان