جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

شرکت مهندسی اسکوجم

ارسال شده در 05 فروردین 1399 ساعت 14:16 شرکت تاسیسات مکانیکی اسکوجم

شرکت مهندسی اسکوجم سال‌هاست در زمینه مشاوره، طراحی، اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی فعالیت دارد‌ و با بهره‌گیری از مهندسین مجرب، امنیت و آسایش را برای ساختمان شما به ارمغان می‌آورد. اسکوجم علاوه بر انجام تاسیسات مکانیکی ساختمان ها، تاسیسات الکتریکی ساختمان شما را طراحی و اجرا می‌کند و با کادری متخصص و استفاده از پیشرفته‌ترین و هوشمندترین متدهای روز دنیا، اقتصادی‌ترین نقشه را برای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان به شما ارائه می‌دهد.
شرکت مهندسی اسکوجم از سال 1373 تأسیس و از سال 1381 با مدیریت آقای پویا هرندی در زمینه مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای تأسیسات مکانیکی ساختمانی و صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. با ورود مصالح نوین به عرصه صنعت ساختمان و تحول در نحوه ساخت و ساز و معماری پروژه‌ها، نیاز به تخصص در طراحی و اجرای این سیستم‌ها منطبق بر معماری مدرن، موجب گردید شرکت اسکوجم با بهره گیری از دوره‌های متعدد آموزشی داخلی و خارجی در زمینه تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، اقدام به تربیت نسلی نوین از مهندسین جوان و کارآزموده و مجریان مجرب و تعلیم دیده نماید و امکان ارائه خدمات تاسیسات مکانیکی تخصصی در بسیاری از پروژه‌های فوق لوکس را بدست آورد.

بدین ترتیب با یاری خداوند متعال و با تکیه بر دانش فنی مدیریت و پرسنل مهندسی و نیز تجربه نیروهای اجرایی، شرکت تاسیسات مکانیکی و الکتریکی اسکوجم تاکنون موفق به ارائه خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و تأمین قطعات سیستم تاسیسات مکانیکی در بیش از ششصد پروژه ساختمانی و صنعتی گردیده و در این مسیر توفیق ایجاد بالغ بر 700 فرصت شغلی برای جوانان این مرز و بوم در کسوت مهندس، تکنسین و یا مجری را بدست آورده است.

تعداد مشاهده: 168
شرکت مهندسی اسکوجم