جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

فاراد پنجره 09195900795

ارسال شده در 03 فروردین 1399 ساعت 15:29 آرتمیس فرمانیه

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی ۲۸۹ ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد ۸۵۱۰ دارای نشان استاندارد با شماره پروانه ۷۳۴۹۰۰۲۹۴ می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – ۱۰ سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.پنجره دوجداره فرمانیه آرتمیس
مشخصات یک پنجره دوجداره upvc استاندارد جهت پروژه پنجره دوجداره فرمانیه آرتمیس:

در این پروزه جهت تولید پنجره دوجداره و پنجره upvc ویستابست تمام محاسبات مربوط به فشار باد و تعداد طبقات جهت محاسبه ممان اینرسی پنجره upvc تولید شده انجام شد و نوع و ضخامت گالوانیزه بر اساس سرعت و فشار باد وارده بر پنجره دوجداره محاسبه گردیده شد.

در طراحی شکل پنجره با توجه به فشار باد در طبقات بالایی شکل پنجره طوری طراحی شد که پنجره کمترین لرزش را داشته باشد و بهمین خاطر از شیشه های یک پارچه و عدم استفاده از مولین های اففی ، پنجره طراحی گردیده شد.

در طراحی پنجره های دوجداره برج ها و ساختمان های بلند مرتبه حتما باید محاسبات مربوط به ممان اینترسی و فشار وارد شده از طرف باد بر پنجره ساختمان در نظر گرفته شود.

• پروفیل upvc استاندارد – دارای گواهینامه استاندارد RAI آلمان.
• گالوانیزه یکپارچه داخل پروفیل UPVC به ضخامت ۵/۱ میلی متر.
• لاستیک های آب بندی حتما از نوع EPDM و از جنس لاستیک باشند و PVC ویا پلاستیک نباشند. جهت تست نوع لاستیک می توانید تیکه ای از آن را آتش بزنید ، اگر ذوب شد لاستیک است و اگر آتش گرفت پلاستیک می باشد.
• تولید استاندارد مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست.
• یراق آلات ROTO آلمان و WORNE ترک با توجه به ابعاد .( جهت عایقی بیشتر از یراق دوحالته استفاده شود)
• شیشه دوجداره با ساختار : جدار داخلی ۶ میلیمتر و اسپیسر ۱۲ و جدار خارجی ۴ میلیمتر ساده.
• نصب استاندارد با استفاده از پیچ بولدکس ۸ تا ۱۰ سانتی متری به فواصل هر ۳۰ سانتی متری- تزریق فوم پلی ارتان جهت آب بندی و چسب سیلیکون ۸۰ درصد جهت آب بندی.
• خرید از نمایندگان معتبر ویستابست با کد نمایندگی مشخص
جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر و یا سفارش پنجره ، می توانید ابعاد خود را به شماره ۰۹۱۹۶۵۴۶۶۵۶ تلگرام و یا واتس آپ نمایید. و یا با شماره ۲۲۸۹۵۳۳۴ تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت دیدن مقالات فنی در ارتباط با پنجره دوجداره و پنجره upvc می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه نمایید.

تعداد مشاهده: 82
فاراد پنجره 09195900795