جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

بیمارستان 280 تختخوابی شهید رهنمون

ارسال شده در 26 اسفند 1398 ساعت 13:02 بیمارستان 280 تختخوابی شهید رهنمون

بیمارستان 280 تختخوابی شهید رهنمون به مساحت زیربنای 35000 متر مربع در 9 طبقه شامل تکمیل عملیات ابنیه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، موتورخانه، محوطه سازی، حصارکشی و اجرای سالن آمفی تئاتر بعنوان مرکز ترومای شهر یزد در اسفند ماه سال 1395 با حضور وزیر محترم بهداشت و سایر مسئولین افتتاح گردید.

با حضور این شرکت بهره برداری بهنگام پروژه براساس برنامه زمانی وزارت بهداشت و با وجود عدم تطابق پیشرفت پروژه با برنامه زمانبندی در مرحله اول و موانع موجود در مرحله تکمیل، محقق گردید. در این راستا اجرای موتورخانه مرکزی و نصب تجهیزات پزشکی در مدت 2/5 ماه (پنج ماه زودتر از موعد خواسته شده توسط کارفرمای محترم) و همچنین راه اندازی بیمارستان طبق برنامه زمانبندی، نگرانی های کارفرما را برطرف نمود.

استفاده از سیستم مدیریت هوشمند BMS، اجرای هتلینگ لابی ها جهت افزایش سرعت عمل در بهره برداری، اجرای آمفی تئاتر 300 نفری و محوطه سازی پروژه جهت تسهیل و تسریع دسترسی و پذیرش، اجرای سیستم شبکه و فیبر نوری و اتصال آن به شبکه شهری جهت مدیریت یکپارچه خدمات در سطح استان، درکنار کیفیت مطلوب عملیات اجرایی از جمله مؤلفه های شاخص این پروژه می باشد.

تعداد مشاهده: 64
بیمارستان 280 تختخوابی شهید رهنمون