جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

لیست قیمت بلوک AAC

ارسال شده در 11 اسفند 1398 ساعت 00:17 خانه بلوک - دمو

خانه بلوک با هدف پیشرو بودن در تولید و عرضه محصولات روز دنیا و همچنین محصولاتی که عایق صوتی و حرارتی بهتری نسبت به محصولات دیگر داشته باشند، تصمیم به عرضه بتن سبک اتوکلاو شده (AAC) گردیده با آرزوی ایجاد ساختمان های سبک تر و عایق تر.


تاریخچه بلوکAAC
در سال ۱۹۲۴ میلادی، دکتر اکسل اریکسون، آرشیتکت سوئدی و استادیار تکنولوژی ساختمان در انستیتو ویل تکنولوژی استکهلم، برای نخستین بار بتن هوادار اتوکلاو شده را ابداع کرد. ریشه بتن هوادار اتوکلاوشده به سال ۱۹۲۰ میلادی برمی گردد زمانی که سوئد بدلیل کمبود چوب، با توجه به ازبین رفتن جنگل ها نیاز شدیدی به مصالح جایگزین پیداکرد.
حدود ۴۵ سال پیش در آلمان غربی آقای جوزف هبل، پیمانکار ساختمانی، مبادرت به مکانیزه کردن سیستم تولید این محصول با طراحی سیستم اندازه گیری، مخلوط کردن، قالب گیریِ و برش نمود. سپس با اضافه کردن آرماتور مقاومت این محصول را افزایش داد. مهندسان معمار و مجریان ساختمانی به سرعت متوجه قابلیت ها و خصوصیت های بی نظیر این سیستم که بسیار سبک ولی با مقاومت بالا بود شدند و از این ویژگیها در پروژه های خود استفاده کردند.
افزایش تقاضا برای استفاده از این نوع بتن باعث شد که تا سال ۱۹۹۵ میلادی ۵۱ کارخانه با تولیدی برابر با ۳۱ میلیون متر مکعب در سال در سراسر دنیا احداث گردد و تا سال ۱۹۹۸ میلادی این تعداد به ۱۵۰ واحد تولیدی با ظرفیت ۵۰ میلیون متر مکعب در سال افزایش یافت.
تولیدکنندگان عمده این محصول به ترتیب در قاره های اروپا، آسیا، آمریکا و اقیانوسیه قرار دارند. همچنین دو انجمن AACPA (انجمن AAC آمریکا) و EAACA (انجمن AAC اروپا ) در راستای حمایت از تولید و ترویج AAC در اروپا و آمریکا تأسیس گردیده اند.
بلوک سبک سیمانی،بلوک سبک,aac، بلوک سبک لیکا،بلوک سبک گازی،بلوک پوکه ای،بلوک پوکه ای سبک، بلوک پوکه ای لیکا، بلوک سفال، قیمت بلوک پوکه ای، خرید بلوک پوکه ای،فروش بلوک پوکه ای، لوله و کانال های ایرانیتی

تعداد مشاهده: 253
لیست قیمت بلوک AAC