جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

راهنمای ارتقاء و خرید

ارسال شده در 12 اسفند 1398 ساعت 22:37 پشتیبان سایت جتکار

در سایت جتکار در هنگام ثبت نام و تکمیل اولین کسب و کار به صورت رایگان حجم 100 مگابایت فضای آپلود و تعداد 10 اعتبار برای انتخاب خدمات و محصولات در سایت جتکار و نشان دادن خودتان بر روی دسته های محصولات و خدمات به صورت رایگان تخصیص داده می شود.
با توجه به اینکه یکی از اهداف آینده سایت جتکار پس از دستیابی به یک بانک اطلاعاتی قدرتمند از کسب و کارهای مختلف در حوزه ی ساختمان، ارائه نیازهای ساختمانی است، شما می توانید از قسمت ارتقا در صفحه پنل مدیریتتان می توانید اقدام به خرید اعتبار نمایید و پیشنهاد قیمتتان را به نیازهای کارفرمایان اعلام نمایید.
علاوه بر خرید اعتبار، همانطور که در بالا گفته شد فضای آپلود رایگانی که به کاربران تخصیص داده می شود تنها 100 مگابایت است که با اتمام این حجم شما می توانید از قسمت ارتقاء اقدام به خرید حجم موردنظرتان نمایید.
گاهی اوقات ممکن است توسط سایت جتکار، کدهای تخفیفی اعلام شود که شما می توانید از این کدهای تخفیف در زمان خرید استفاده نمایید.
در ادامه شما می توانید راهنمای قدم به قدم خرید (ارتقا) را دانلود و یا از طریق اسلایدر تصاویر در این قسمت به ویدئوی راهنمای این مورد مراجعه نمایید و با فرآیند این موضوع به طور کامل آشنا شوید.
به منظور راهنمایی بیشتر شما می توانید با پشتیبان سایت با شماره تماس 09109807366 تماس حاصل نمایید.

تعداد مشاهده: 355