جت کار

همرسان کسب و کارهای ساختمانی

بازسازی و لوکس سازی

ارسال شده در 21 بهمن 1398 ساعت 20:17 شرکت مهندسی اهرام

هدف ما در این مجموعه تحقق زندگی ایرانی بوسیله ی معماری مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان عزیزمان است. ما تلاش کرده ایم برای رسیدن به چنین هدفی هموراه پیش نیازهای لازم برای به عهده گرفتن چنین مسئولیت سنگینی را فراهم آوریم. شرکت مهندسی اهرام با گرد آوری نیروهای جوان و با سابقه و استفاده درست و حداکثری از توان همکاران خود و با تلفیق تجربه و انگیزه پروژه های خود را به بهترین حالت ممکن به سرانجام برساند. این گروه بزرگترین افتخار خود را در کسب رضایت و اعتماد کارفرمایان خود در مدت زمان فعالیت حرفه ای خود میداند.
با افتخار اعلام میکنیم با داشتن کادری حرفه ای و مجرب در انجام کلیه خدمات تخصصی طراحی داخلی، بازسازی نما، تخریب ساختمان، اجرای کابینت، گچ کاری و گچ بری، سیمان کاری، سنگ کاری، مقاوم سازی ساختمان، دیوار چینی، اجرای سقف کاذب، آسمان مجازی، کف سابی, کاشی کاری, اجرای کناف سقف و دیوار، برق کاری، لوله کشی، بنایی ساختمان، نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، پارکت و لمینت، قرنیز دکور چوب، پتینه و غیره در خدمت شما کارفرمایان گرامی هستیم و این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که میتوانید با آسودگی نیاز های خود را به شرکت مهندسی اهرام بسپارید و ما آن را با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان انجام خواهیم داد.طرحی نو متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا ارایه خواهیم داد که با تمام استانداردها و متدهای روز طراحی در دنیا مطابقت خواهد داشت.
لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی را خدمتتان ارائه دهیم. مشاوره و بازدید از محل پروژه به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

تعداد مشاهده: 269
بازسازی و لوکس سازی